7 תשובות
מה שבודקים בגיבושים ליחידות האלה זה פחות ריצות ארוכות אלה יותר זחילות וספרינטים אולי קצת מתח ויש הרבה אקטים קבוצתיים כדי לבחון מי מציע רעיונות מי יוזם מי עוזר לאחרים וכו אני הייתי מתאמן יותר על זחילות וספרינטים וקצת כוח כמו מתח מקבילים
שואל השאלה:
לדעתך עד לגיבושים אני כרגע ב יא עדיין לא עברתי יום סיירות אני יכול להגיע לתוצאת מטכל אני כרגע 20 מתח 80 שכיבות שמיכה בערך רק מקבילים חלש 15 רק ולבוא עם ווסט משקל לאימונים ?
אני חד משמעית ממליץ לך להתאמן עם אקסטרה משקל עלייך זה גם יחזק אותך משמעותית וגם נבחנים על זה בהכשרה שלך לך תתאמן בכושר קרבי ואם לא אז תבנה לך תוכנית שכוללת ספרינטים זחילות ומתח ומקבילים עם משקל אבל גם אם תגיע בשיא הכושר ותהיה מקום ראשון תמיד אבל אתה לא תהיה שחקן קבוצתי או עוזר לאחרים לא יקבלו אותך
שואל השאלה:
אני כבר עכשיו בכושר קרבי יש לי תוצאות טובות מאוד יחסית פשוט מעניין אותי איך נראה מישהו שבמטכל כי כרגע אף אחד אצלי לא התקבל היה אחד בגיבוש מטכל שבסוף בקומנדו אני יודע מדוד שלי שהוא שייטת שהוא אמר לי שהוא עשה קילומטר ב 2:30 2 קילומטר 6 דקות ו 50 מקבילים משהו משוגע אני טועה אם זה םשוט ההכי מוגזם שיש
לגבי הריצה אני לא יודע להגיד לך זה נשמע רמה כבר של אצן אולימפי אבל הכיבוש עצמו אין אקט של ריצת 2 ק"מ אם כזה זה תנאי קבלה להגיע לגיבוש עצמו לעשות בר אור מתחת לזמן מסויים ומקבילים וגם במטכ"ל יש אנשים שרצים לאט יותר זה כבר תלוי בן אדם ובכושר שלו כל המטכליסטים ושייטים שראיתי לא בנויים כמו אצנים
שואל השאלה:
תודה רבה אתה עברת גיבוש כלשהו או שהיית?
עשיתי גיבוש לקומנדו והייתי באגוז בכללי עבדתי עם כל היחידות המיוחדות בצה"ל אז אני מכיר קצת מהכל