התחברות
הרשמה
צריך לשים תבנית אפייה לבורקס גבינה בתנור?
3 בספטמבר 2013, 23:44
תנור אפיה
מכשירי חשמל
ציוד חשמלי
אפייה
מאפים
מתכונים
תשובה אחת
כן רצוי אלא אם כן את אוהב לקלף בצק שרוף אחרי זה מהמגש.
T
The One & Only Answersmaster
באותו הנושא:
אפייה בתבנית סיליקון - האם צריך לשמן תבנית סיליקון לפי שאופים בה עוגה?
השארת תבניות ריקות בתנור בזמן אפייה - האם בזמן האפייה אפשר להשאיר תבניות אפייה ריקות אחרות בתוך התנור, לא ינזקו?
non-stick בתבנית אפייה - בתבניות אפיה יש non-stick, למישהו יש מושג מה זה נון-סטיק?
יש לי בורקסים קפואים במקרר ואני לא יודעת איך להכין אותם בתנור צריך לשים על התבנית נייר אפייה? מישהו יכול להסביר לי? גם זמן לשים, כמה מעלות, ומה למרוח על הבורקסים שלא ישרפו?
ניקוי שומן מתבנית אפיה - איך מוציאים שומן מתבניות אפיה?
אפייה במספר תבניות בתנור אפייה - למה בתנור אפייה יש כמה תבניות? אפשר לאפות בכמה תבניות באותו הזמן?
אני מכינה עוגת מייפל ואין לי קמח תופח אבל יש לי קמח רגיל ואבקת אפייה, כמה אבקת אפייה אני צריכה לשים אם צריך לשים 1.5 כוס קמח תופח?
חייב לשים אבקת אפייה בפנקייק?
ניקוי כתמים מתבניות אפיה - איך מנקים את הכתמים החומים הדביקים מאד מתבניות פיירקס?
מי שמבין באפייה- איך עושים את האותיות שוקולד בתוך התבנית?
תחליף לאבקת אפייה - האם יש תחליף לאבקת אפיה? מצרך כלשהו שאפשר לשים במקום אבקת אפיה?