6 תשובות
ראיתי את זה כבר וענו לך שהיא נפגעה ברמות כי כתוב לך שחור על גבי לבן שהיא נפגעה
תתנצל כבר
תתנצל כבר
ברור שנפגעה,אפילו מאוד
תתנצל ילוזר
שואל השאלה:
^ כתבתי לה שאני מצטער שהיא מרגישה ככה לא הייתה לי כוונה לפגוע, אבל עדיף עכשיו מאשר מאוחר, ואז היא ענתה לי אחלה לא עדיף עכשיו מאשר מאוחר כי לצערי כבר מאוחר, שיהיה לך בהצלחה
^ כתבתי לה שאני מצטער שהיא מרגישה ככה לא הייתה לי כוונה לפגוע, אבל עדיף עכשיו מאשר מאוחר, ואז היא ענתה לי אחלה לא עדיף עכשיו מאשר מאוחר כי לצערי כבר מאוחר, שיהיה לך בהצלחה
אנונימי
חוצפה שפרסמת הודעה כל כך אישית ורגישה. תתנצל. דחוף. נשמע כאילו השתמשת יותר מאהבת. חאלס עם המשחקים אנשים!
שואל השאלה:
^ מה הכוונה נשמע שהשתמשת יותר מאהבת? זכותי להבין שזה לא יעבוד לא? היא מראה שנפגעה רק יצאנו לא היינו בזוגיות עדיין
^ מה הכוונה נשמע שהשתמשת יותר מאהבת? זכותי להבין שזה לא יעבוד לא? היא מראה שנפגעה רק יצאנו לא היינו בזוגיות עדיין
אנונימי
באותו הנושא: