8 תשובות
די בטוח שבגלל שאגת הארי אמרו שעכשיו זה 60 40 וה60 יהיה הציון היותר גבוה מהם (כאילו מהבחינה והמגן)
הוא לא שלח לכם את הסילבוס?
72 זה לא רע בפיזיקה
אם הנגן יותר גבוה הוא 60
אם אני לא טועה הציון מתחלק באופן שווה בין המגן לבחינה במקצועות חישוביים
שואל השאלה:
לא ידוע לנו כלום^^^
אני מקווה לטוב
אנונימית
מוזר בדרך כלל זה לא ככה
שואל השאלה:
לא זה הביהס שלי ספציפית מזעזע
אנונימית
בכל מקרה בהצלחה עם זה