11 תשובות
אני חושבת שכן
סוג של
לא
תלוי איך אתה מסתכל על זה
אני אישית חושב שכן כי יש לך יותר חופש ואתה יכול לעשות יותר דברים
אבל בתקופת התיכון אין לך מחויבויות אין לך חששות יותר מידי דאגות
ואפשר פשוט לחיות
זה תלוי
שואל השאלה:
בתיכון לא ממש יצא לי לחוות יציאות ודברים כאלה בגלל הרבה בגרויות אני פשוט מקווה שעכשיו זה ישתנה למרות הצבא
אנונימית
זה מאוד משתנה.
יש אנשים שממש סובלים בצבא כי התפקיד או הסביבה פשוט עושה להם רע ויש אנשים שנהנים ברמות ומתפתחים.
לדעתי כן.
יש טיפה זמן עד הצבא
שואל השאלה:
כרגע בתיכון הסביבה עושה לי רע
אנונימית
אז בכלל יהיה לך יותר טוב^