4 תשובות
הוא לא יפסיק לדבר איתך בגלל האח הגדול
ואם כן, שניכם הזויים.
ואם כן, שניכם הזויים.
שואל השאלה:
אני לא הזויה שלחתי לו עוד 3 הודעות על זה שאני לא רוצה לעשות ממשהו כזה גדול והוא לא ענה אבל כי הוא באוטובוס וכנראה ישן
אני לא הזויה שלחתי לו עוד 3 הודעות על זה שאני לא רוצה לעשות ממשהו כזה גדול והוא לא ענה אבל כי הוא באוטובוס וכנראה ישן
אנונימית
ענית לעצמך באותה תגובה.
שואל השאלה:
טוב נראה אם הוא יענה למרות שהוא לא הטיפוס שלא ידבר איתי בגלל זה
טוב נראה אם הוא יענה למרות שהוא לא הטיפוס שלא ידבר איתי בגלל זה
אנונימית
באותו הנושא: