4 תשובות
ואיי מאחלת לך בריאותת
תראי צ'ארלי בממלכת השוקולד
אולי זה יעזור
הלוואי יש לי משמרת בשבע
וואי מסכנה, היה לי גם לפני שנה וזה סבל.
אם כואב לך הבטן שימי משהו חם (כמו הבקבוק החם של המחזור)

תריחי לימון כדי לעזור לבחילות וההקאות

ותקחי את זה באיזי לגבי אוכל, אל תאכלי אם את מרגישה שהבטן לא רוצה אוכל, תאכלי דברים קלים לעיכול כמו ביצה קשה

אבל כל הזמן ללגום מים בלגימות קטנות
זה חשוב מאד באמת

תנוחי וזה יעבור, הבטן מנקה את עצמה
רפואה שלימה
התחברות ל