2 תשובות
שואל השאלה:
וגם חייב להגיד שלשנינו יש רגשות כלפי אחד והשניה, ולכן אני ממש לא רוצה שהקשר שלנו יהרס אחרי ההתפרצויות שלי כלפיו.
אנונימית
קודם תחליטו מה אתם כי אם אתם ידידים לא אמורים להיות פה רגשות
דבר שני אם את מרגישה שלא לקחו אותך ברצינות בהצעות שהצעת אין צורך לפרוק את זה רק לו הרי בסוף אתם שלושה בחבורה והרבה יותר הגיוני לדבר עם כולם לדעתי זה יהיה יותר מועיל
ודבר אחרון את לא הורסת פה שום קשר אם את מחליטה נגיד לשתף אותם ברגשות שלך ולהגיד להם שמעו וואללה אני יודעת שחשבנו על ככה וככה אבל אתם בטוחים שזה מתאים כי אני יכולה להציעה ככה וככה
התחברות ל