4 תשובות
אם זה נטו כי לא בא לך אז תעלי בכל זאת זה פעם בחיים
תעלי וזהו כןסאומו
שואל השאלה:
^די די יש לי פחד במהה
אנונימית
עזבי שטויות כולה טקס סיום מה שיהיה יהיה תוך שבוע כולם שוכחים מזה גם ככה אל תקחי קשה תהני מזה
התחברות ל