14 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שזאת שאלה מוזרה אבל מאיפה זה נובע.
אנונימית
העדפה של הבן אדם אני מניחה. אין הבדל כל כך. בgood boy/girl משתמשים הרבה כשיש לאנשים praise kink.
{;
שואל השאלה:
לא, הכוונה בין אחד שרוצה שישפילו אותו (ילד רע) לבין אחד שרוצה להרגיש אהוב ונערץ (ילד טוב)
אנונימית
אז זה שני קינקים שונים
{;
שואל השאלה:
שמאיפה הן נובעים..
אנונימית
שואל השאלה:
הם
אנונימית
העדפה של בן אדם
{;
לשניהם יש קינק של כאילו נשלטים אבל אחד אוהב שמשפילים אותו ואחד לקבל מחמאות אנערף
זה תחום קשוח. אין לנו באמת מושג מה הם כל הגורמים לפטישים של bdsm (להיות מושפל או נסגד). כן יש קצת מחקרים בנושא ואני מכיר שני גורמים
- מנגנון התמודדות עם דברים בחיים (כמו לחץ או צורך לפרוק רגשות כלשהם).
- טראומה רגשית שגרמה לזה להתפתח (פוטנציאלית, כלומר יש קשר אבל לא הוכחה סיבתיות). לדוגמה, זה נפוץ יותר אצל אנשים שעברו התעללות בבית בילדותם או שגדלו עם הורים יותר סמכותניים.

ובנוסף ידוע לנו שזה מושפע גם מגורמים פסיכולוגיים, גם מגורמים ביולוגיים וגם מגורמים סביבתיים. כלומר גם גנטיקה וגם מה שקורה בחיים שלך משפיע על האם זה יתפתח אצלך או לא.
שניהם צריכים טיפול נפשי
לשניהם יש העדפות שונות למימוש הפנטזיה שמדליקה אותם/ן מבחינה אינטימית או מינית
גבר שרוצה להיות good boy הוא sub
גבר שרוצה להיות bad boy הוא sub שהוא brat
ענית לעצמך פה היא קוראת לו טוב ופה היא קוראת לו ילד רע
זה קניקים שונים והעדפה פשוט
im not a very good boy not a bad boy im more of a viffty viffty
התחברות ל