6 תשובות
אין לי מושג אבל גם זה לא לגיטימי,
לא לגיטימי לצחוק על עדה של אף אחד
כי מזרחים חיים באיזה סרט
כי פעם הייתה גזענות אמיתית למזרחים. תצחקי על הכול ומי שבוכה שיבכה בצד
אני מרוקאי תצחק
מצטרפת לשאלה
בכללי אני רואה הרבה יותר שנאה לאשכנזים, וכשאמרתי את זה אמרו שזה לא נכון, אבל כל אחד שהוא בהיר או אשכנזי אני שומעת "ילבן" "תחזור לרוסיה" "אני אשכנזי" (השיר המוזר הזה שהמציאו שממשיך ב"לבן כמו קיר") ואז גם כשאומרים רוסי בגלל שהוא לבן מתחילים בכלל לרדת עליו "אוכל חזיר"
איזה אנשים אכזריים
אנונימית
אני לא אומר מה דעתי אבל נראלי בתאוריה זה אפליה מתקנת שמשום מה הוטמעה בכולנו
התחברות ל