5 תשובות
החלום שלי
גם לי זה קרה
לא היה לי מלא אבל מדי פעם היה גדל לי אחד או שתיים על הלחי אחרי בית ספר פשוט נעלם לגמרי והתזונה רק נהיית גרועה יותר והשעות שינה רעות יותר וההיגיינה בצהל לא קלה במיוחד בחול ובלכלוך אבל זה פשוט עבר
כן זה עובר עם הזמן יחזור לפעמים פה ושם אבל זה כבר הסוף ממש כנראה
מתאפרת לבית ספר? אולי בגלל שבכיתה יב' פחות מגיעים לבית ספר אז שמת על עצמך פחות איפור עם הזמן ופחות מוצרי טיפוח אחרים, לפעמים איפור ומוצרי קוסמטיקה גורמים לחצקונים, אבל משהו בטוח השתנה
אנונימי
איזון הורמונלי מגיע עם הזמן
כעת חשוב לשמור על הגיינה ולא להיחלץ אם יופיעו פעם ב לפני או אחרי מחזור וכאלה, סבון פנים וקרם פנים, לחות ולדאוג לאוכל מאוזן גם והכל יהיה כמו שצריך
התחברות ל