6 תשובות
פשוט תגידו לי כבר שאת אוהבת אותו אם את מרגישה ככה
אהה קצת, עדיף קודם להגיד שאת אוהבת אותו ואז לקרוא לו אהוב
שואל השאלה:
אני עדיין לא הגעתי לשם, בשבילי זה בתכלס רק כינוי, לא במטרה להגיד שאני אוהבת אותו. להפסיק עד שנגיד?
אני עדיין לא הגעתי לשם, בשבילי זה בתכלס רק כינוי, לא במטרה להגיד שאני אוהבת אותו. להפסיק עד שנגיד?
אנונימית
זה פשוט מרגיש קצת צבוע כזה לקרוא לו אהוב שלי בלי להגיד שאוהבים אותו
אז אל תקראי לו ככה
לעע זה לא מוזר בכלל אפשר להתעקב עם זה גם שנה זה לא אומר שאין התאהבות קחי את הזמן
באותו הנושא: