18 תשובות
לא
לא
וגם לא אצפה ממנו לנתק קשר מכל הידידות
וגם לא אצפה ממנו לנתק קשר מכל הידידות
אנונימית
לא נראלי
אני כבר בזוגיות אבל לפני שנכנסתי כן התרחקתי מהידידים, לא הרגשתי צורך בהם והחיים שלי אפילו השתפרו יותר
חס ושלום שדבר כזה יקרה. היא תישאר בלי אנשים שהיא מכירה אחרי שנה וחצי ככה.
ממש לא
ואם יש לו בעיה עם ידידים אז חבל
כי אני לא אגיד לו לנתק מהידידות שלו
ואם יש לו בעיה עם ידידים אז חבל
כי אני לא אגיד לו לנתק מהידידות שלו
לא
פשוט מתרחקים
פשוט מתרחקים
לא
לא ממש לגמרי אבל 95 אחוז כנראה
לא מכולם,זה לא שיש לי המון ידידים לנתק מהם קשר,יש לי חברות לא ידידים
לא, כמו שאני לא אגיד לו לנתק קשר מידידות שלו.
אבל להיפגש איתם אחד על אחד או רק עם הידידים זה משהו שבחיים לא יקרה.
לא מהצד שלי ולא מהצד שלו.
אבל להיפגש איתם אחד על אחד או רק עם הידידים זה משהו שבחיים לא יקרה.
לא מהצד שלי ולא מהצד שלו.
אני בזוגיות כדאי לי יש חברים טובים לו יש חברות טובים אני סומכת עליו ברמה אחרת והוא סומך עליי זה לא מזיז לאף אחד מאיתנו
איזה ידידים? אין לי שום חברים או ידידים שהם גברים וגם לו עם בנות כי גם מבחינה דתית אין דבר כזה חברות בין גברים לנשים וזה אסור אצלנו
ממש לא
לא
אני אוהבת את ידידים שלי
אני אוהבת את ידידים שלי
לא
באותו הנושא: