8 תשובות
וואלה בעיה שלך ושלו
זה שהוא לא הקשיב לך וזה שאת לא עמדת במילה שלך
זה שהוא לא הקשיב לך וזה שאת לא עמדת במילה שלך
של שניכם
אנונימית
זה עניין של שניכם ביחד
קחי אחריות על החרמנות שלך את לא בת שש
אנונימי
שואל השאלה:
אני אמרתי לו לא ואז הוא עדיין המשיך לנסות אז פשוט בחרתי להנות מזה, מה עדיף שאני אתן לחרדה שלי להשתלט עליי ואז יהיה לי טראומה לכל החיים?
אני אמרתי לו לא ואז הוא עדיין המשיך לנסות אז פשוט בחרתי להנות מזה, מה עדיף שאני אתן לחרדה שלי להשתלט עליי ואז יהיה לי טראומה לכל החיים?
אנונימית
אשמת שניכם
אנונימי
לא פשוט תדחפי אותו אבל נתת לחשק שלך להתגבר עלייך
שואל השאלה:
נתתי לו סטירה ואמרתי די, זה לא מספיק?
נתתי לו סטירה ואמרתי די, זה לא מספיק?
אנונימית
באותו הנושא: