7 תשובות
כן
כן טעים
כן
כן
כן ממתי אבל בפנקייק יש קינמון?
אני אוכלת ככה בכללי
דעה לא פופולרית : זה הכי טעים בלי כלום
דעה לא פופולרית : זה הכי טעים בלי כלום
שואל השאלה:
^^לא יודעת אבל זה מטורף
^^לא יודעת אבל זה מטורף
באותו הנושא: