6 תשובות
אם הייתי במצב שלך אז לא אבל אין לי fomo
אנונימית
^כנל
כמה אתם בכללי בחבורה?
כמה אתם בכללי בחבורה?
שואל השאלה:
9 איתי
9 איתי
אנונימי
אז 3 לא באים לא כולל אותך ? נראלי הייתי הולכת יש כאלה שאתה יותר קרוב איתם ורחוק? אני תמיד הולכת לפי זה
תלוי כמה מי שכן הולך חברים טובים
אם הם כן אז לך ברור בריכה זה כיף
אם זה לא חברה שהם החברים היותר קרובים אליך בחבורה אז בהזדמנות אחרת יהיו עוד
אם הם כן אז לך ברור בריכה זה כיף
אם זה לא חברה שהם החברים היותר קרובים אליך בחבורה אז בהזדמנות אחרת יהיו עוד
אנונימי
כן למה לא לך
באותו הנושא: