4 תשובות
אין תשובה לשאלה. שכן אם הייתה תשובה כולם היו בוחרים במספר הזה ואז התשובה הייתה מתבטלת.
שואל השאלה:
השאלה היא איזה מספר אתה הייתה בוחר?
הרי ברור שאין תשובה חד משמעית שהיא נכונה.
אנונימי
אם אני לא מכיר בכלל את דרך החשיבה שלהם, הכי טוב מספר אקראי
1
הם יודעים שלפחות אחד יבחר ב 1 ולכן ימנעו ממנו
אבל אז יגידו טוב נו אף אחד לא בוחר ב1
ככה חוזר על עצמו
ואז יתפשרו כולם על 7 אומשו
ועדיף אחד ממאה כי יש נטייה לשאוף למספרים גבוהים
התחברות ל