6 תשובות
לא, אל תשקרי
ואל תשמרי אם את לא אוהבת
פשוט תשימי אותו במגירה את לא חייבת להשתמש בו אולי תשימי בו דברים שהם לא איפור. זה בסדר לא להתחבר יפה שאת מעריכה
מצווה להחניף לו על המתנה
העיקר לא להלבין פנים שזה כמו רצח
אל תשתמשי, תגידי לו שאת לא התחברת תאמיני לי שהוא יבין ולא יעלב :)
תגידי את האמת ותצחקו על זה ביחד. ותשפכי עליו מלא מחמאות כמה הוא מותק שהוא הביא לך את זה.

האמת הרבה יותר טובה. ולהפוך את זה לקטע מצחיק. אחרת זה ישב עלייך.. וזה גלגל כזה שמביא אחריו עוד שקרים לבנים. לא חושב שכדאי.
תשקרי אבל אל תשתמשי
התחברות ל