7 תשובות
אל תדאגי יום יבוא אני אפגוש אותו ברחוב ואגנוב קצת כסף
תמיד מישהו יהיה טוב ממך, אין כל כך טעם לשקוע בזה
מנסה לא לחשוב על זה
שיהיה לו לבריאות
כל אחד מוצלח בדרכו שלו
כל אחד מוצלח בדרכו שלו
מה נעשה זה החיים
לא אכפת לי.
זה רק כסף :) אין בזה יותר מידי. ברגע שיש לך כסף לקנות מה שבא לך ולחיות איך שמתחשק לך אז זה לא ממש משנה אם זה 30,000 בחודש או 3,000,000 בחודש. כסף זה דבר נזיל.
באותו הנושא: