התחברות
הרשמה
אם עשיתי דוח 1 בבוקר כמו שצריך
ועכשיו באתי לסמן על שעבר הימים השבוע ובטעות לחצתי על לשנות מיקום של היום אבל ישר החזרתי את זה למה שזה היה, זה נורא?
24 ביוני 2026, 12:18
דו"ח 1
חיילים
עד מתי
2 תשובות
לא הכל טוב
4
4d1
לא נורא
י
ילדת-ירח
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מי החליט שצריך לקום בבוקר ולישון בלילה?
מי קבע שצריך לישון בלילה ולא בבוקר?
30 לשעה כולל העובדה שצריך לקום בשבע בבוקר שווה את זה?
זה נראה לכם הגיוני שצריך לקום ב 10:00 בבוקר ולדבר עם המורה?
למי שמבין בגשר וזה- זה רע אם עשיתי היום בבוקר גשר ואני מנסה לאכול רגיל? קראתי שצריך לאכול דברים רכים ומקודם אכלתי אורז
ישר שאני קמה בבוקר הדבר הראשון שצריך לעשות זה ליטול ידיים?
זה בסדר לאכול רק חביתה בבוקר או שצריך עוד משהו?
מי הרשע שהחליט שצריך לקום בבוקר!!!!!
אני יותר מתבאס מזה שצריך לנסות לישון עכשיו ולקום ב6 בבוקר
עשיתי בבוקר חיסון (פפילומה וטטנוס) וזה עדיין כואב לי. זה רגיל או שצריך לעשות משהו?
מה עושים בטיול שנתי שצריך לישון או לקום בבוקר ויראו אותי בלי איפור?