9 תשובות
הגיוני לצערי ככה זה
כן זה יקר בטירוף אבל הגיוני
כן
קצת מוזר ששיעור של שעה וחצי עולה 285 שקל אצלי היה עולה 230 ושיעור רגיל 170
אולי זה טיפה עקיצה
שואל השאלה:
ה60 דקות זה כולל את ה20 דקות טסט פנימי זאת אומרת שעל ה60 דקות שהייתי על ההגה אני משלם 515 אני רק מוודא זה הגיוני נכון?
אנונימי
לא הבנתי כמה אתה משלם על 60 דקות? 515?
אה הבנתי אותך כאילו בנוסף על הטסט הפנימי
הטסט הפנימי המחיר שלו הגיוני אבל המחיר של השיעור לא הגיוני בכלל
כמה הוא לוקח בכללי על שיעור רגיל?
שואל השאלה:
190 שקל שיעור של 40 דקות
אנונימי
טיפה יקר אבל זה המחירים של היום, מה שכן טיפה מוזר שמוסיפים עוד 95 שקל על 20 דקות
התחברות ל