10 תשובות
להתפטר
לעבוד באוכל זה סיוט אל תעשה את זה לעצמך
שואל השאלה:
היי אני בת וזה רק מלצרות זה גם לא קשה כי זה לא מקום מלא בד"כ
היי אני בת וזה רק מלצרות זה גם לא קשה כי זה לא מקום מלא בד"כ
אם יש הפסקת סיגריה תקני סיגריות מזויפות ותגידי שאת מכורה
לחייך
מחשוף בשביל טיפים
לא לשפוך קפה רותח על לקוחות
להיות מהירה
מחשוף בשביל טיפים
לא לשפוך קפה רותח על לקוחות
להיות מהירה
אם את אוהבת תשארי אז תראי איך את מסתדרת
אמלה ^^^
שואל השאלה:
^^^^בלי קשר אני מכורה
^^^^בלי קשר אני מכורה
שואל השאלה:
^^^^הקפה זה מניסיון??
^^^^הקפה זה מניסיון??
וואו
ספציפית בזה לא יצא לי לעבוד
אבל בעבודות כאלה שזה בעיקר תקשורות עם אנשים בין הדברים החשובים שצריך זה ממש להקפיד לא לתת ללקוחות מעצבנים get under your skin
במלצרות לקוחות זה באמת יכול להיות מחרפן
הערות שלקוחות זורקים, "צחוקים" על חשבונך, לקוחות שסתם נהנים לריב ולהרגיש צודקים והמוון חוסר כבוד
צריך ללמוד להמשיך הלאה ולראות לקוחות כאלה ככסף וnothing more
למרות שלפעמים יש לקוחות שצריך וחשוב לריב איתם חזרה, יש לי כלל זהב לזה, תנסי לחשוב האם א'- אם הלקוח עבר יום רע ההתנהגות שלו תהיה "מוצדקת" או עדיין לא? , ב'- יש עדיין סיכוי שהם ישאירו טיפ או שזה כבר אבוד?, ג'- זה משהו שהבוס יגבה אותך אם תריבי איתם עליו?
אה ומחילה שאין כאן עצות לגבי העבודה עצמה בבית קפה, בזה באופן אישי אין לי נסיון
בכל מקרה בהצלחה מתוקה
ספציפית בזה לא יצא לי לעבוד
אבל בעבודות כאלה שזה בעיקר תקשורות עם אנשים בין הדברים החשובים שצריך זה ממש להקפיד לא לתת ללקוחות מעצבנים get under your skin
במלצרות לקוחות זה באמת יכול להיות מחרפן
הערות שלקוחות זורקים, "צחוקים" על חשבונך, לקוחות שסתם נהנים לריב ולהרגיש צודקים והמוון חוסר כבוד
צריך ללמוד להמשיך הלאה ולראות לקוחות כאלה ככסף וnothing more
למרות שלפעמים יש לקוחות שצריך וחשוב לריב איתם חזרה, יש לי כלל זהב לזה, תנסי לחשוב האם א'- אם הלקוח עבר יום רע ההתנהגות שלו תהיה "מוצדקת" או עדיין לא? , ב'- יש עדיין סיכוי שהם ישאירו טיפ או שזה כבר אבוד?, ג'- זה משהו שהבוס יגבה אותך אם תריבי איתם עליו?
אה ומחילה שאין כאן עצות לגבי העבודה עצמה בבית קפה, בזה באופן אישי אין לי נסיון
בכל מקרה בהצלחה מתוקה
באותו הנושא: