התחברות
הרשמה
יש מחר את ההופעה של אודיה עם אני יעשה קוקו חצי אם בייביליס וגומייה יפה גדולה כזאת זה מוגזם או שלא
24 ביוני 2026, 23:01
מחליק שיער
שיער אסוף
גומיות
2 תשובות
לא נשמע מושלם
ע
עכבר כחול
לא.מןגזם
e
e.n)
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
איפה ההופעה של אודיה עכשיו?
ההופעה של אודיה בירושלים היום, זה לא נותן לי לבחור מושבים, פשוט באים ותופסים מקום?
זה ממש גרוע אם ההופעה של אודיה היום בקוד לבוש לבן ואני אלבש שחור?
אם אני עושה פעם בשנה קוקו מאוד מתוח עם מלא מלא ג'ל, זה יעשה משהו לשיער?
כמה זמן ההופעה של אודיה
איפה ההופעה של אודיה הייתה אתמול?
ההופעות של מני עוזרי ממוחזרות?הקטעים שהוא עושה ביוטיוב הוא יעשה גם בהופעה הקרובה?
אייל גולן יעשה אך ההופעה שלו בירושלים?
יכול להיות שעומר אדם יעשה את ההופעה של שני ביום שבת?
קניתי הופעות להיכל מנורה להופעה של אודיה כמה זמן לפני ההופעה צריך להגיע למנורה?
היום ההופעה של אודיה