ולפני שהיא שלחה את הסידור היא שאלה אותי אם אני יכולה חמישי ערב במקום בוקר (כי הגשתי בוקר) ואמרתי לה שלא (כי הגשתי לה כמעט בכל השבוע) אבל מסתבר שאם הייתי אומרת כן זאת הייתה המשמרת היחידה שהיא הייתה שמה אותי חוץ משישי נראה לכם היא הייתה צריכה להגיד לי את זה? אני ממש בניתי על העבודה שבוע הבא ואני רק על משמרת 1 מתוך 5