4 תשובות
לכי לפסיכיאטר או משהו לא בקטע ציני אולי מה שיש לך זה מעבר להפרעות אכילה ובטוח שאנשים בסטיפס שלא יודעים לאבחן את הדברים האלו יענו לך אם יש לך או לא הכי טוב תקבלי עצה רפואית
אנונימית
תראי אנחנו לא פסיכולוגים אבל לי אישית זה נשמע כמו משהו אחר מעבר להפרעת אכילה
אנונימי
בתור בנאדם שמתמודד עם ocd קל.
אני יכול להגיד לך שהפתרון הוא לא להילחם ולא לנסות להבין את המחשבות האלה.
את צריכה לעשות הפרד חזק!
את.
המחשבות הטורדניות
את זו את
המחשבות זה המחשבות
תראי את זה כשני דברים לא קשורים בכלל!
המחשבות יכולות להגיד מה שהם רוצות. זה לא את!
את יודעת מה את עושה ואת יודעת להיות בשליטה. המחשבות יכולות לרוץ להם שם...
ותכלס את האמיתית יודעת בדיוק שאת רעבה אז צריך לאכול כמו כל בנאדם רגיל.
המחשבות אומרות משהו אחר?
רגע בואי נחשוב למה הם רלוונטיים?
אממ לשום דבר. זה לא את!
את זה את
אני שוב חוזר על זה, ואני יודע שאנשים שיקראו את זה לא יבינו ככ אבל את בטוח תביני אותי.
את זה את!
כשצריך לאכול אוכלים, והכל בסדר
המחשבות תמיד ישתגעו, הם יגידו לך שאת בתת משקל ואחרי רגע שאת שמנה .
הם סתם משהו שלא רלוונטי!
ולגבי אנורקסיה, אם את מחזירה את השליטה לידיים שלך אן יותא נכון למח שלך, להחלטות שלך! אין לאנורקיסה שום משמעות
כי את בעצמך יודעת מה נכון לעשות בכל יום ולא להתייחס לשטויות של המחשבות
את לא בתת משקל ולא בעודף. את עושנ מה שנכון לעשות בכל יום
אני יודע שזה קצת קשה, אבל אם את עובדת על זה ןאת בטוחה בעצמך בזה. לאט לאט את תראי שהשליטה תחזור אלייך לידיים ולמח בעיקר :)
נ.ב. ממליץ לך ללכת לפסיכולוגית שמתמצאת בתחום cbt, זה יכול מאוד לעזור לך אפילו רק כמה פגישות ממוקדות.
בהצלחה לך:)
אני יכול להגיד לך שהפתרון הוא לא להילחם ולא לנסות להבין את המחשבות האלה.
את צריכה לעשות הפרד חזק!
את.
המחשבות הטורדניות
את זו את
המחשבות זה המחשבות
תראי את זה כשני דברים לא קשורים בכלל!
המחשבות יכולות להגיד מה שהם רוצות. זה לא את!
את יודעת מה את עושה ואת יודעת להיות בשליטה. המחשבות יכולות לרוץ להם שם...
ותכלס את האמיתית יודעת בדיוק שאת רעבה אז צריך לאכול כמו כל בנאדם רגיל.
המחשבות אומרות משהו אחר?
רגע בואי נחשוב למה הם רלוונטיים?
אממ לשום דבר. זה לא את!
את זה את
אני שוב חוזר על זה, ואני יודע שאנשים שיקראו את זה לא יבינו ככ אבל את בטוח תביני אותי.
את זה את!
כשצריך לאכול אוכלים, והכל בסדר
המחשבות תמיד ישתגעו, הם יגידו לך שאת בתת משקל ואחרי רגע שאת שמנה .
הם סתם משהו שלא רלוונטי!
ולגבי אנורקסיה, אם את מחזירה את השליטה לידיים שלך אן יותא נכון למח שלך, להחלטות שלך! אין לאנורקיסה שום משמעות
כי את בעצמך יודעת מה נכון לעשות בכל יום ולא להתייחס לשטויות של המחשבות
את לא בתת משקל ולא בעודף. את עושנ מה שנכון לעשות בכל יום
אני יודע שזה קצת קשה, אבל אם את עובדת על זה ןאת בטוחה בעצמך בזה. לאט לאט את תראי שהשליטה תחזור אלייך לידיים ולמח בעיקר :)
נ.ב. ממליץ לך ללכת לפסיכולוגית שמתמצאת בתחום cbt, זה יכול מאוד לעזור לך אפילו רק כמה פגישות ממוקדות.
בהצלחה לך:)
זה נשמע כמו הפרעת אכילה
אבל זה ספקטרום
לא כל חולת אנורקסיה נפטרה ולרוב זה גם לוקח הרבה זמן ותאמיני לי גם אלו שנפטרו מזה התחילו עם מחשבות קטנות והתדרדר עם הזמן
לכי לפסיכולוגית ותעזרי לעצמך כי זה לא משהו להתעלם ממנו
אבל זה ספקטרום
לא כל חולת אנורקסיה נפטרה ולרוב זה גם לוקח הרבה זמן ותאמיני לי גם אלו שנפטרו מזה התחילו עם מחשבות קטנות והתדרדר עם הזמן
לכי לפסיכולוגית ותעזרי לעצמך כי זה לא משהו להתעלם ממנו
באותו הנושא: