2 תשובות
הם מחפשים שוויון איפה שנוח להם
כנראה כי הם יודעים שהמעמד שלהם טוב מספיק החברה והם לא צריכים את זה. יש איזו תיאוריה שנקראת תיאורית הצדק של ג'ון רולס שאומרת שאנשים צריכים להסתכל על צדק מתוך משהו שנקרא 'מסך של בערות' כלומר - בלי שהם יודעים שום דבר על מה המעמד שלהם בחברה. לא אם הם אישה או גבר, לא אם הם שחורים או לבנים עשירים או עניים.
והתאוריה אומרת שבמצב שבן אדם באמת לא יודע איפה הוא ממוקם, אז הוא יעדיף לתת שוויון ושוויון הזדמנויות לכולם.
אני חושבת שזה קשור במקום מסוים לזה שלאנשים קשה להוציא את הראש מהתחת שלהם ולהסתכל באמת. אבל באמת, לא בכאילו, על סבל של אחרים בגלל אפליות וכאלה דברים
והתאוריה אומרת שבמצב שבן אדם באמת לא יודע איפה הוא ממוקם, אז הוא יעדיף לתת שוויון ושוויון הזדמנויות לכולם.
אני חושבת שזה קשור במקום מסוים לזה שלאנשים קשה להוציא את הראש מהתחת שלהם ולהסתכל באמת. אבל באמת, לא בכאילו, על סבל של אחרים בגלל אפליות וכאלה דברים
באותו הנושא: