2 תשובות
אין סיבה הגיונית לזה, מכרו אותנו פשוט, הדרך היחידה שתמנע מעוד 7 באוקטובר זה *רק* אם תעזוב
באמת שכל הערוצים ואלו שמנסים למכור שזה לא בגידה או איזה משהו מכוון לא אמינים בשיט. ממש ניסו לשטוף תשכל שזה לא בגידה ולא מכוון.
מצד שני אולי להגיד שזה מכוון זה לתת לאנשים חארות יותר מדי קרדיט. אולי הם באמת היו טיפשים ויהירים, והרי ברור שלטמטום ויוהרה אין גבולות והם יכולים להגיע מאוד רחוק.
מצד שני אולי להגיד שזה מכוון זה לתת לאנשים חארות יותר מדי קרדיט. אולי הם באמת היו טיפשים ויהירים, והרי ברור שלטמטום ויוהרה אין גבולות והם יכולים להגיע מאוד רחוק.
באותו הנושא: