5 תשובות
אם אמרו לכם שכן אז כנראה זה הצפי
אולי תנסי לדבר עם המדריכים?
לי אישית לא היה טקס בכלל והיינו צריכים לבוא לתחנה לקחת את חולצת המדים
לי אישית לא היה טקס בכלל והיינו צריכים לבוא לתחנה לקחת את חולצת המדים
שואל השאלה:
המדריכות אמרו שהן מקוות שהמדים יגיעו עד הטקס אבל זה לא בטוח, אתם חושבים שזה יגיע עוד 3 ימים?
המדריכות אמרו שהן מקוות שהמדים יגיעו עד הטקס אבל זה לא בטוח, אתם חושבים שזה יגיע עוד 3 ימים?
אנונימית
יש סיכוי אני לא יודעת לומר לך
אבל תהיי בטוחה שלא כולם יהיו עם מדים, אולי לא ימצאו זמן לאסוף את החבילה
אבל תהיי בטוחה שלא כולם יהיו עם מדים, אולי לא ימצאו זמן לאסוף את החבילה
לנו לא היה את המדים בטקס היינו צריכים לבוא לאסוף אותם מהתחנה
באותו הנושא: