3 תשובות
כל עוד הוא ידיד שאת מחשיבה כחבר טוב כמו אח אז זה בסדר
זה שטח אפור ונורא תלוי באיך אתם תופסים את הדברים.
אם זה באמת בתמימות ואת יודעת שאין שום דבר מעבר לזה אז יכול להיות לגיטימי.
למה הכוונה הפסקה?
אם זה באמת בתמימות ואת יודעת שאין שום דבר מעבר לזה אז יכול להיות לגיטימי.
למה הכוונה הפסקה?
שואל השאלה:
נפרדנו וכנראה שנחזור פשוט היינו צריכים קצת הפסקה אחד מהשניה
נפרדנו וכנראה שנחזור פשוט היינו צריכים קצת הפסקה אחד מהשניה
אנונימית
באותו הנושא: