8 תשובות
לא מוקדם
נע
לא מוגזם*
לא קיצוני
מה הבעיה שלא יצאת 3 ימים מהבית?
שואל השאלה:
לא יודעת אני מרגישה שאנשים אמורים לצאת כל יום ולעשות דברים והרגשתי רע עם עצמי
לא יודעת אני מרגישה שאנשים אמורים לצאת כל יום ולעשות דברים והרגשתי רע עם עצמי
אנונימית
את לא אמורה כלום.
תעשי מה שטוב שלך
תעשי מה שטוב שלך
לדעתי לא אבל תלוי מה את מרגישה כאילו אם זה מפריע לך יש אנשים שיוצאים כל יום ויש כאלה שפעם בשבוע תעשי מה שמרגיש לך
באותו הנושא: