התחברות הרשמה

אם נרשמתי להשתלמות אטן לפני כמה חודשים ואני בסוף לא יכולה ללכת אני צריכה להודיע לאחראית נןער?

אני טסה לחול אבל כאילו ההרשמה הייתה לפני כמה חודשים
25 ביוני 2026, 13:11
חוקי עבודהדיני עבודהמד"א    
תשובה אחת
אם התקבלת והכל אז כן תודיעי שאת לא מגיעה
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
נרשמתי למכון כושר לפני כמה חודשים, לא ידעתי שזה כלכך כיף!
לפני כמה חודשים נרשמתי להתנדבות במדא והם לא חזרו אליי
הרבה אומרים שפעם היה בסטיפס יותר כיף ואני נרשמתי לסטיפס רק לפני חודש מה היה פעם?
אני נרשמתי למכון לפני איזה כמה חודשים ובפעמים האלה הלכתי רק עם חברות שלי..
נרשמתי לעבודה אחרי הרבה זמן שלא נרשמתי(כמה חודשים) ולא קמתי אתם חושבים שירשמו אותי שוב?
נרשמתי לקורס של 5 חודשים, הוא התחיל לפני שבוע ויומיים והגעתי בשיעור השני...
אז יש לי בעיה לפני בערך חודש נרשמתי לאקדמיית mma וזה עלה לאבא שלי יחסית הרבה כסף, הוא נתן מקדמה לשלושה חודשים קדימה.