4 תשובות
קודם כל אין לך מה להרגיש לא בסדר אנחנו לא שולטים על הרגשות שלו גם אם היית יודעת שיש לו חברה - את לא שולטת על הרגש
הכל בסדר ❤
זה בסדר. לא עשית כלום, ברגשות לא שולטים ובעיקר במקרה שלא ידעת שיש סיבה לא להרגיש ככה
הכל טוב לא ידעת ולא קרה כלום
לא ידעת חיימשלי הכל טוב
אין לך מה להרגיש רע
התחברות ל