9 תשובות
כן
הייתי משפרת ביום המאה פיקוד ועבודת צוות.
השאר אחלה.
ממש טוב פיקוד ועבודת צוות כדאי לשפר
שואל השאלה:
^^מה זה יחסום לי אם אשאר עם אותו הציון?
אנונימי
נפלת ביום המאה
אנונימית
זה יחסום לך תפקידי פיקוד והדרכה למשל
יחסום גם תפקידים שיש בהם המון עבודת צוות
רוב התפקידים ממה שיצא לי לראות זה 3+
אנונימית
שואל השאלה:
^כמו מה לדוגמא?
אנונימי
זה יחסום בעיקר קרבי אבל יש גם תפקידי תומך לחימה שגם הם יחסמו.
אני יודעת על פרמדיקים אבל מעבר לזה אני לא זוכרת .
אתה יכול להסתכל על התפקידים באתר מתגייסים
אנונימית
התחברות ל