13 תשובות
תפסיקי לשנוא את עצמך
לעבוד על עצמך, תמיד לזכור ולהשתדל לשפוט לכף זכות, לקרוא ספרי מוסר בעניין, להבין שיש אנשים שהם טועים אך לא מודעים לכך, וגם אם כן, לספוג את זה ולהבין שאת בצד הצודק
לא לשפוט
ולהתחבר לעצמך ולאהוב את עצמך קודם כל
ולהתחבר לעצמך ולאהוב את עצמך קודם כל
עבודה עצמית
על מה מדובר ולמה צריך להפסיק?
להבין שיש גם אנשים טובים בעולם
השנאה לאנשים נובעת הרבה פעמים מגאווה שלנו, אנחנו לא יותר טובים מהם וברגע שמבינים את זה אי אפשר לשפוט אף אחד, בסוף כולנו טועים וכמו שזה מבאס שזוכרים לנו טעויות שלנו גם אנחנו צריכים להחליק ולמצוא את הטוב בכל אחד
לי עוזר לדמיין שהאדם שמולי הוא בסופו של דבר רק נשמה שבאה לעשות תיקון בעולם הזה, לא גוף רק נשמה שעשתה טעות
לי עוזר לדמיין שהאדם שמולי הוא בסופו של דבר רק נשמה שבאה לעשות תיקון בעולם הזה, לא גוף רק נשמה שעשתה טעות
להבין שלכל בן אדם יש את "הפגמים" שלו ופשוט צריך להבין את זה ולזכור שגם אתה לא מושלם וכמו שיש אנשים מסוימים שיאהבו אותך למרות הפגמים שלך אתה תמצא את האנשים שתוכל לקבל את הפגמים שלי ואת הצדדים הפחות חיוביים, פשוט לזכור שאף אחד לא מושלם וכמו שלא היית רוצה שישנאו אותך בגלל אז אל תעשה את זה לאחרים
להתמודד עם קצרים בתקשורת עם אנשים דברים שאפשר לעבוד עליהם
נגיד מישהו שאני לא מדבר איתו ויש שחיקה שסתם לא מדברים על משהו וזה מעיק לדבר על זה
ואם את עם אנשים לדבר איתם גם אם יש כזה רתיעה בהתחלה פשוט להתרגל לוקי
נגיד מישהו שאני לא מדבר איתו ויש שחיקה שסתם לא מדברים על משהו וזה מעיק לדבר על זה
ואם את עם אנשים לדבר איתם גם אם יש כזה רתיעה בהתחלה פשוט להתרגל לוקי
להכיר אנשיעם שעושים לך כיף בלב
לשנוא את עצמך
לצאת מהרשתות ולצאת החוצה לפגוש נשים באמת
לא להפסיק מגיע לאנשים שישנאו אותם אין מה לאהוב בהם בדיוק
הם ירשו את זה בכבוד
הם ירשו את זה בכבוד
באותו הנושא: