התחברות
הרשמה
עברתם בתאוריה?
26 ביוני 2026, 23:30
נהיגה
5 תשובות
לא *אמוגי בוכה*
י
יוזרית ניימ
כן
C
Chico de oro
כן לפני הרבה זמן
נ
נֶאֱבֶדֶת בַּחָלָל
כן
א
איש הכרוביםםם (אני בת)
כן
ח
חסרת בושה
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
באיזה גיל עברתם תאוריה?
שאלה למי שיש רישיון- כמה זמן עבר מאז שעברתם תאוריה עד שעברתם טסט?
דחוף מה זה לפני יומיים עברתי תיאוריה ופתאום שלחו לי עכשיו הודעה שלא עברתי תיאוריה
עברתם תאוריה ראשונה או שנייה?
אם לא עברתי תיאוריה מהביה"ס אבל עברתי תיאוריה מבחוץ זה נחשב שעברתי תיאוריה 1 או 2?
באיזה גיל התחלתם תאוריה? ובאיזה גיל עברתם תאוריה?
עברתם תאוריה בבית ספר או שעשיתם בחוץ?
עברתם תאוריה מהבית ספר?
עברתם תאוריה? ומי שלא אחרי כמה פעמיים עברתם?
עברתם בתאוריה הראשונה?
גם לכם היה תאוריה כיתה י ולא עברתם תאוריה בבית ספר ?