7 תשובות
עברתי בבית ספר
עברתי ברוך ה'
עברתי תאוריה ראשונה
עברתי ראשונה בבית ספר
אני עברתי תיאוריה שלישית (אחת של הבי"ס שלא למדתי ושנייה במשרד הרישוי, בשלישי עברתי
אנונימי
ברוך ה עברתי תאוריה היום קיבלנו תוצאות
עברתי בבית ספר
באותו הנושא: