2 תשובות
לכי עם חברה
כן, לא נראה לי יש בעיה לשתף, זה נורמלי לשנוא מקומות שיש בהם ילדים מהשכבה
אם את סומכת עליו תשתפי אותו
זה ממש לגיטימי מה שאת מרגישה וזה צורך אומץ הביטחון להתמודד עם זה, קחי את הזמן תנסי לאט לאט להתמודד עם זה בקצב שלך
התחברות ל