11 תשובות
שתיתי פעם.
ואז עברתי לירושלים. ומאז לא. יש להם טעם שונה ומיוחד...
ואז עברתי לירושלים. ומאז לא. יש להם טעם שונה ומיוחד...
אם אין ברירה אין ברירה.
איך פעם היו שותים? רק מהברזים.
ברור שאיכויות המים של היום לא כמו פעם
אבל אם אין ברירה אין ברירה שותים מהברז
אבל אותי אישית זה מגעיל שותה רק בלית ברירה
איך פעם היו שותים? רק מהברזים.
ברור שאיכויות המים של היום לא כמו פעם
אבל אם אין ברירה אין ברירה שותים מהברז
אבל אותי אישית זה מגעיל שותה רק בלית ברירה
אנונימית
לפעמים,לא מגעיל אותי.
לא שותה אבל לא מגעיל אותי
כן לא מגעיל אותי
מהברז, לא מפריע לי
לא אני נגעלת
כן מים זה מים
מגעיל אותי
מגעיל
מה הבעיה
באותו הנושא: