חברים זה אולי לא שאלה לסטיפס, אבל אשמח שתענו בצורה רצינית ותפרטו. אני בת 21 והוא בן 23. תגידו אם אתם מסכימים או לא ולמה.
אני והבן זוג שלי דיברנו על חילוק של משימות בבית ובחוץ אחרי שעוברים לגור ביחד. זה לפני היריון וילדים וכל זה. רק שנינו.
* הוא עובד ומשלם את כל חשבונות הבית ועל האוכל ועל המכונית ובעיקרון כל הביטוחים והעניין הכספי עליו. * הוא מוציא את הזבל, עושה קניות אם משהו חסר במשך השבוע (כל שבוע אנחנו יוצאים לעשות קניות ביחד). * כשיש ניקיון יסודי הוא גם משתתף. *כשצריך תיקונים בבית או משהו מתקלקל הוא מטפל בזה.
* אני עובדת במשרה חלקית (כי אני רוצה) והכסף שלי נשאר אצלי. * אני מנקה את הבית ושמה כלים במכונה ומוציאה, מבשלת, עושה כביסה ומסדרת את הבית בעיקרון.