5 תשובות
זום
לבד אבל יש מצלמה שמצלמת אותך בשביל שלא תרמי וידעו שאת באמת עושה את המבחנים בעצמך ולא אדם אחר
עושים לבד אבל את חייבת להפעיל מצלמה ולתת לאתר גישה למצלמה כדי לבדוק שאת לא מרמה
זום עם מצלמה
לבד אבל רואים אותך כדי לבדוק שאת עושה לבד. אימאלה בהצלחה..!! לי יש מחרר
התחברות ל