9 תשובות
את מה את מתחזקת?
בדיוק היום דיברתי בטלפון עם חבר שסיפר לי איך מקשים עלין מאז שהוא בחר לשמור נגיעה ולהתחזק.
אבל ככה זה, כשאת בוחרת דרך מסוימת שנכונה לך, ץמיד יהיו אנשים שזה לא יהיה מוצא חן בעיניהם
הגדולה היא שאת יודעת ש*את* בחרת את מה שנכון *לך*
וכמו שאת מכבדת אותם בדרך שלהם
הם צריכים לכבד אותך בדרך שלך!
וכל הערה או חוסר כבוד , אל תנסי אפילו להתווכח או להתייחס לזה
פשוט בצורה הכי קרה תגידי "טוב" או לא להגיב בכלל.
יש הרבה סיבות למה הם עושים את זה
אן מקנאה שאת נלחמת על מה שנכון לך
או מקנאה שהן רוצות שתהי כמוהן וקשנ לראות שאת לא כמוהם
או כל מיני סיבות אחרות
מה שבטוח זה שאת יודעת מול בורא עולם את ההחלטות שלך ואם בחרת משהו תהי הכי שלמה עם זה! מבלי לחשוב מה אנשים אחרים חושבים על זה.
ועוד עצה קטנה, תתפללי על זה.
זנ ממש חשוב וזה הדבר שהכי עוזר, מנסיון.
תבקשי מבורא עולם שכל האנשים מסביבך יכבדו ויתמכו בך ולא יזלזלו ויפגעו
ועל הדרך תבקשי מבורא עולם שאם חלילה מנסים לזלזל בך, שאת תצליחי להישאר חזקה ולא להגרר אחריהם.
בהצלחה ענקית לך את מטורפת :)
אבל ככה זה, כשאת בוחרת דרך מסוימת שנכונה לך, ץמיד יהיו אנשים שזה לא יהיה מוצא חן בעיניהם
הגדולה היא שאת יודעת ש*את* בחרת את מה שנכון *לך*
וכמו שאת מכבדת אותם בדרך שלהם
הם צריכים לכבד אותך בדרך שלך!
וכל הערה או חוסר כבוד , אל תנסי אפילו להתווכח או להתייחס לזה
פשוט בצורה הכי קרה תגידי "טוב" או לא להגיב בכלל.
יש הרבה סיבות למה הם עושים את זה
אן מקנאה שאת נלחמת על מה שנכון לך
או מקנאה שהן רוצות שתהי כמוהן וקשנ לראות שאת לא כמוהם
או כל מיני סיבות אחרות
מה שבטוח זה שאת יודעת מול בורא עולם את ההחלטות שלך ואם בחרת משהו תהי הכי שלמה עם זה! מבלי לחשוב מה אנשים אחרים חושבים על זה.
ועוד עצה קטנה, תתפללי על זה.
זנ ממש חשוב וזה הדבר שהכי עוזר, מנסיון.
תבקשי מבורא עולם שכל האנשים מסביבך יכבדו ויתמכו בך ולא יזלזלו ויפגעו
ועל הדרך תבקשי מבורא עולם שאם חלילה מנסים לזלזל בך, שאת תצליחי להישאר חזקה ולא להגרר אחריהם.
בהצלחה ענקית לך את מטורפת :)
פשוט תתעלמי מזה ,
שיזרקו גבה או שתים זה לא משנה
תעשי מה שעושה לך טוב ומה שמרגיש לך הכי נכון ,
ובעיקרון להתעלם זה יעבור ובהצלחה
שיזרקו גבה או שתים זה לא משנה
תעשי מה שעושה לך טוב ומה שמרגיש לך הכי נכון ,
ובעיקרון להתעלם זה יעבור ובהצלחה
שואל השאלה:
זה פשוט כל כך קשה להמשיך בשלי כשאני מרגישה ורואה את האכזבה שלהם בעיניים, בגלל שאני בוחרת בדרך הזו
זה פשוט כל כך קשה להמשיך בשלי כשאני מרגישה ורואה את האכזבה שלהם בעיניים, בגלל שאני בוחרת בדרך הזו
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה חברה ❤
ותודה רבה חברה ❤
אנונימית
יש לך סביבה תומכת בפרטי אני מניח ,
תמצאי חברה תומכת אם יש לך ותדברי איתה זה יקל עלייך,
הכי חשוב זה מישהי שתוכלי לספר לה זה יוריד מהקושי ,
תמצאי חברה תומכת אם יש לך ותדברי איתה זה יקל עלייך,
הכי חשוב זה מישהי שתוכלי לספר לה זה יוריד מהקושי ,
^^^כשההורים שלי חזרו בתשובה אז סבא שלי ממש התנגד לזה והתסכל על זנ כאכזבה לבת שלו.
היום הוא מספר לנו את זה וצוחק על זה, ואומר כמה הוא שמח שהבת שלן בחרה בדרך שעשתה לה רק טוב.
ואני מסכים איתך שזה מעצבן לראות אותם מאוכזבים ולא מרוצים ממך שבסהכ את עושה דברים טובים
אבל אני מאמין שזה רק עכשיו, עניין של זמן והם יראו שזה באמת עושה לך טוב הם ירפו ובסוף גם יכבדו ויעריכו :)
וכמו שנפתלי כתב, זה מאוד יקל עלייך אם תמצאי חברות וכזה שתוכלי לדבר איתם על זנ ןבמיוחד כאלה גם מתחזקות או דתיות שיעודדו אותך :)
היום הוא מספר לנו את זה וצוחק על זה, ואומר כמה הוא שמח שהבת שלן בחרה בדרך שעשתה לה רק טוב.
ואני מסכים איתך שזה מעצבן לראות אותם מאוכזבים ולא מרוצים ממך שבסהכ את עושה דברים טובים
אבל אני מאמין שזה רק עכשיו, עניין של זמן והם יראו שזה באמת עושה לך טוב הם ירפו ובסוף גם יכבדו ויעריכו :)
וכמו שנפתלי כתב, זה מאוד יקל עלייך אם תמצאי חברות וכזה שתוכלי לדבר איתם על זנ ןבמיוחד כאלה גם מתחזקות או דתיות שיעודדו אותך :)
מחזק אותך יוסף
ושמע אחי אתה קטלני, אהבתי
ושמע אחי אתה קטלני, אהבתי
1. תתעלמי ותחליטי שלא אכפת לך
2. אם את מרגישה שמישהו מאוכזב ממך תזכירי לעצמך שאלו החיים שלך והעיקר שאת גאה בעצמך ואת לא אמורה לנסות לרצה אף אחד וזאת הבחירה שלך. כרגע את דוחה את האשמה שאת מרגישה כשהם מאוכזבים, זה לא טוב לך ואת לא אמורה להרגיש את זה. עכשיו את דואגת רק לעצמך.
את בוחרת את החיים שלך והסביבה תתמודד.
את לא תשני את דרך החיים שבחרת כי הם לא מרוצים, הם פשוט יאלצו לקבל... ככה אני עשיתי (בדרך ההפוכה.. את מתחזקת ואני הפוך בינתיים ;) היום אנשים אולי מצטערים קצת אבל כבר כולם בסדר והפסיקו להגיד לי כל מיני דברים ועקיצות ולתת לי ביקורת.
מה שאני מחליטה ומה שאני בוחרת הוא חלק משלבי החיים שלי ואני צריכה לעבור את זה כדי ללמוד. אין עניין לנסות להשפיע על מישהו אם הוא לא רוצה לבחור בזה (ועוד דרך ביקורת, זה ממש לא מועיל ורק מרחיק וגורם להתנגד יותר)
בקיצור תתעלמי ואל תתני להם ולאמירות שלהם שום יחס גם לא בלב שלך, אל תחשבי בכלל על זה. כאילו לא שמעת או שתגיבי מגניב כאילו בחוסר אכפתיות לפעמים זה גורם להרגיש גם באמת שלא אכפת לך ממה אמרו. (לא עוקצנות פשוט מה שמראה שמה שאמרו לא מזיז לך)
בהצלחה אחותי אני גאה בך מאוד! ❤
2. אם את מרגישה שמישהו מאוכזב ממך תזכירי לעצמך שאלו החיים שלך והעיקר שאת גאה בעצמך ואת לא אמורה לנסות לרצה אף אחד וזאת הבחירה שלך. כרגע את דוחה את האשמה שאת מרגישה כשהם מאוכזבים, זה לא טוב לך ואת לא אמורה להרגיש את זה. עכשיו את דואגת רק לעצמך.
את בוחרת את החיים שלך והסביבה תתמודד.
את לא תשני את דרך החיים שבחרת כי הם לא מרוצים, הם פשוט יאלצו לקבל... ככה אני עשיתי (בדרך ההפוכה.. את מתחזקת ואני הפוך בינתיים ;) היום אנשים אולי מצטערים קצת אבל כבר כולם בסדר והפסיקו להגיד לי כל מיני דברים ועקיצות ולתת לי ביקורת.
מה שאני מחליטה ומה שאני בוחרת הוא חלק משלבי החיים שלי ואני צריכה לעבור את זה כדי ללמוד. אין עניין לנסות להשפיע על מישהו אם הוא לא רוצה לבחור בזה (ועוד דרך ביקורת, זה ממש לא מועיל ורק מרחיק וגורם להתנגד יותר)
בקיצור תתעלמי ואל תתני להם ולאמירות שלהם שום יחס גם לא בלב שלך, אל תחשבי בכלל על זה. כאילו לא שמעת או שתגיבי מגניב כאילו בחוסר אכפתיות לפעמים זה גורם להרגיש גם באמת שלא אכפת לך ממה אמרו. (לא עוקצנות פשוט מה שמראה שמה שאמרו לא מזיז לך)
בהצלחה אחותי אני גאה בך מאוד! ❤
אנונימית
באותו הנושא: