תשובה אחת
אולי כי הרגשת איך זה מרגיש שיש לך מישהו שמבין אותך ומכיל ועכשיו זה מרגיש לך חסר.
אם באמת שחררת ממנה אולי כדי לך עכשיו לעבור לשלב הבא ולמצוא מישהי אחרת.
זמנים קשים הם חלק מהחיים הזמן מרפא זה נכון, הסחת דעת והשתדלות להיות פעיל כמה שיותר, לא לשקוע. אין דרך להעלים את מה שקשה אפשר רק לנסות להתמודד איתו בגבורה (:
בהצלחה ❤
התחברות ל