התחברות
הרשמה
אני מרגישה שאני בגף עם אנשים שלא מתאימים לי
אני לא מדברת את השפה ולא שיא הנחמדים אליי ואין לי איך לעבור מה לעשות
28 ביוני 2026, 05:40
מצב רוח
תשובה אחת
לחכות שיגיעו אנשים חדשים
בן 23 אבל לא נראה בכלל
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני עכשיו בוכה בגלל שאני מרגישה לבד למרות שיש סביבי מלא אנשים?
גם אתם מרגישים שאתם "מתאימים" את האופי שלכם לאנשים שאתם נמצאים איתם?
לא מרגישה אמפתיה כלפי אנשים שאני לא מכירה, אני חוששת שאני אדם קר, מה אתם חושבים?
זה הגיוני שאני מרגישה שאני מאוהבת בשני אנשים ?
הרבה אנשים מרגישים שהם לא מתאימים ולא מצליחים להשתלב בחברה?
זה מוזר שאני מרגישה שאני לא מתאימה לצבא?
יש אנשים שאומרים לי שאני גבוהה (1.65) אבל ברחוב וכאלה כשאני ליד אנשים אני מרגישה נמוכה
הגיוני שאני מרגישה שאני הרבה יותר אוהבת ואכפת לי מכלבים מאשר אנשים?
יש כמה אנשים שאמרו שאני כפויית טובה ואני מרגישה שאני אגואיסטית , זה כזה רע התכונה הזאת?
למה שאני ליד מלא אנשים שאני לא מכירה אני מרגישה שקשה לי לנשום
אני מרגישה שאני לא מוצאת את הסביבת האנשים שמתאימה לי וזה מחרפן אותי