8 תשובות
לישון נומי נומי
לישון
בוקר טוב
לכי לנמנם
שואל השאלה:
אבל יש בחוץ אוויר כזה צח
אנונימית
אז צאי להליכה
אז תצאי להליכה סוויטי
אם זה כזה קורץ לך
בכיף
תהני
תעשי חיים
תדלגי
תחייכי
תצחקי
אין לי כוח לחשוב
תלוי כמה שעות ישנת
אם ישנת הרבה אז הליכה, למה לא
"ללכת - להליכה" חזק אהבתי חחח
אני חושבת שהליכה בבוקר זה רעיון מעולה
יש אוויר מעולה שמש יפה וחיים מהממים
אז למה לא לצאת מהמיטה ולחיות? (:
חוץ מזה שאוויר של בוקר ונוף של בוקר זה הדבר הכי יפה ועושה תחושה ממש טובה וכפית (שמש מרימה את המצב רוח סתם לידע כללי. שמעתי על זה :) תהני (: ❤
התחברות ל