התחברות
הרשמה
קמתי מוקדם כדי ללכת להליכה,אני מוכנה והכל אבל..
קצת מפחדת לצאת לבד עכשיו לבחוץ
מה לעשות?
22 ביולי 2020, 06:16
בוקר
הליכה
פעילות גופנית
עצות
פחד
3 תשובות
אוזניות ומוזיקה
ה
הופה גנגם סטייל 3
אל תפחדי אין הרבה אנשים .. בשעה כזאת ובנוסף יש לך טלפון אם קורה משהו את יכולה לדבר או להתקשר למישהו
b
billie eilish my lovee
מוזיקה , מעלימה לאט לאט את החשש
מ
מייק_ויסוצקי
באותו הנושא:
אני רוצה לעשות מחר הליכה מוקדם אז איך אני עושה הליכה מוקדם בלי שההורים שלי יתעוררו ויגלו שאני לא שם?
יש היום לימודים או שסתם קמתי מוקדם?
קמתי ללכת הביתה שהיה הפסקה כי היתי צריכה לצאת מוקדם ושקמתי
קבעתי ללכת עכשיו עם ידיד לאנשהו והוא לא עונה וקמתי ממש מוקדם בשביל זה מה לעשות?
ללכת לישון שנצ ?יש לי בגרות מחר 803 יחסית יודעת את החומר וקמתי מוקדם היום
מסתבר שאתמול סוף סוף נרדמתי מוקדם והשעות שלי איכשהו הסתדרו ועכשיו קמתי
קמתי מוקדם מדי למה זה קורה לי?
אני צריכה ללכת לרופא וקמתי מוקדם
רק אני קמתי בשביל להתארגן וקלטתי שמוקדם מידי?
אני בת 13 וישנתי 7.1 שעות , קמתי מוקדם כדי ללמוד למבחן חד פעמי, זה בסדר?
ללכת לישון ב1/2 ולקום בחמש להליכה או ללכת בחמש להליכה וללכת לישון ב7 בבוקר?