3 תשובות
לא זה נשמע מוזר
אולי בגלל תופעות לוואי אבל לא בגלל מצפון
שואל השאלה:
זה מה שהוא אמר לי שבגלל התופעות הלוואי ואם זה יפגע בי אז יהיה לו מצפון
אנונימית
הגיוני אבל לא הגיוני בו זמנית, בסוף הגיוני כי הוא מראה אנושיות וכנראה התופעות לוואי באמת קשות ואולי יש פתרון אחר לזה, מצד שני אם זה משהו שאת צריכה אותו התפקיד שלו הוא לתת לך אותו ובסוף גם הוא צריך לסמוך על שיקול הדעת שלך שאם את בוחרת לקחת את זה אז זאת בחירה שלך, התפקיד שלו זה להמליץ ולא להיות אלוהי המצפון/המוסר
התחברות ל