5 תשובות
אם היא לא קרובה אז סבבה ותלכי אליה מתי שתספיקי גם אם לקצת
כן, בריאות לפני הכל
שואל השאלה:
לפי מה שאני רואה אני לא אגיע לפחות חצי שעה אחרי שהיום הולדת תסתיים, אנחנו פשוט באותה קבוצת חברות אבל בקושי מדברות
לפי מה שאני רואה אני לא אגיע לפחות חצי שעה אחרי שהיום הולדת תסתיים, אנחנו פשוט באותה קבוצת חברות אבל בקושי מדברות
אנונימית
כן כי זה היה ברגע האחרון
הגיוני ומובן
באותו הנושא: