7 תשובות
לא נורא
אני סיימתי על 50
תעשי מועד ב
אני סיימתי על 50
תעשי מועד ב
זה לא נורא אבל בהחלט הייתי ממליץ לך לגשת . אל תחשבי שלילי באמת זה תמיד גורם למצב להיות יותר גרוע . אני יותר שזה קשה אבל באמת תנסי לחשוב חיובי , את כבר היית בסיטואציה ומכירה אותה ועכשיו את תעשי את זה שוב ויהיה בסדר
לא נורא
זה לא נורא בכלל אהובה שלי 5 יחל כל ציון מעל 70 זה פסיכי
אנונימית
ציון מהמם רוב התארים 70 ב5 יחל או 90 ב4
עדיף 70 ב5 יחל מאשר 90 ב4, אבל בכל מקרה תגשי למועד ב
^זה לא תמיד נכון וזה תלוי בתואר אל תכליל את כל התארים
אנונימי
באותו הנושא: