8 תשובות
לא . תתרגלי באפליקציה ותעברי
לא זה פשוט לתרגל אין דרך אחרת
אומרים שבחוץ קשה, אבל כנראה אפשרי
לא
כל עוד אתה מתרגל זה ממש קל
אני אישית עברתי בשני
אבל לא כי זה מסובך אלא כי לפני הראשון לא למדתי בכלל
את השני עשיתי יום למחרת ולמדתי בלילה דרך האפליקציה של נוהג פלוס
שואל השאלה:
^ מה אתה אומר על האפליקציה נוהג?
גם כן אחלה אפליקציות
ברובם הם ממש אותו דבר
אם הגרפיקה נוחה לך בעין זה מעולה
התחברות ל